Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

miercuri, 31 august 2011

On that first day of autumn ('11)

Oricat de banal ar parea, m-a (re)apucat nevoia de a scrie; nevoia, nu dorul! Dor imi e de la ultima postare, articol,  ultima data cand am apasat pe "publicati postare". Iar nevoia, a aparut cand am remarcat cum pe tastatura mea cu miros de acetona si putin lipicioasa de la limonada, se pune praful.

Treaba este ca, de cand lumea (lumea mea, la propriu), a fost "me vs. summer"; iar, pana acum, am dres-o cu chiu cu vai, in plecari spontane, studiu constant si probabil o senzatie mai profunda de "a apartine".
Asa stand treaba, cam asta mi-a fost senzatia pana in vara lui '11, cand, dupa mult timp, the summer wins. Nu pot sa fiu ipocrita, sa nu recunosc ca am avut o vara ... "multa"!



Imediat dupa examene, am fost la The Wall in, biensur, lovely Budapest, beneficiat apoi de doua escapade zise folk n' jazz la Garana, Bon Jovi in Bukarest si o saptamana de "surviving Parang". Toate intrepatrunse de weekend'uri furate si petrecute la Partos si multe ore impreuna cu Mendelssohn, my latest obsession.

Totusi, parca mai mult ca niciodata, m-am pierdut putin cate putin prin intersectii... si am decis ca nu ma mai lupt cu vara; cu glezna sucita, cu partituri nedescifrabile, cu pasiuni trecute, da; dar cu vara, cand nu dispun de un intelect stabil, exclus!

Asa ca am asteptat pana acum, cu doua zile dupa cea pe care am desemnat-o ca fiind prima zi de toamna.
And, on that first day of autumn, am simtit pentru prima data din Parang, senzatia de frig, ca traiesc si ca imi e dor (si mai am inca despre ce!) sa scriu.


9 comentarii:

  1. Bine ai revenit, draga Ada :)
    Sa ai o toamna minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar o sa te bucuri de racoare cat de cat, numai bine si postari multe iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. este 1 Rapciune (so zice Lorelai :)) ) Orice ar fi facut vara asta, orice am fi facut noi, m-am simtit bine schimband foaia la calendar de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Torden: multzam! feels good to be back ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lumi RO: nu stiu sigur cu postarile, dar cu racoarea de toamna it's done deal :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ;)
    http://www.youtube.com/v/4h1MGAlkqno?version=3

    RăspundețiȘtergere