Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

joi, 16 iunie 2011

Da, da, nu, nu!

Doamne fereste sa ma pui sa aleg! De ceva zile, ca sa ocolesc subtil si sa (ma) scutesc de pus cap la cap playlisturi reprezentative, ascult jango radio. Sincer, nici nu stiu cum am ajuns la el... probabil, printre anunturi facebook, vreo doua-trei mailuri in ungureste din care nu inteleg o boaba si cateva chestii relativ esentiale din gmail, am dat si de radio jango. Asa; astfel, cum spuneam, ascult de cateva zile de la Art/Experimental, Heavy Metal station pana la Bubblegum station (da, si pe mine m-a derutat denumirea).
Totul bine, am fost scutita de a participa activ la ce si cum-ul cel de toate zilele. Ca si cand ieri am aterizat din statutul de 'cave person' in civilizatie, am descoperit butonul de next. Astfel ca, pe statia Art/Experimental am apasat vreo 10 minute butonul next pana am dat de Sonic Youth, iar de statia Alternative/ Indie nu m-am mai atins de cand am trecut isteric prea repede peste Unravel a lui Bjork. Si asa am devenit iarasi stapana pe deciziile mele.

johnny cash & u2 THE WANDERER
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

Intr-o alta dimensiune, mi-a fost atat de dor sa scriu, incat sunt (se pare...) in stare sa umplu 10 randuri despre amaratul de jango radio. E o perioada de tranzitie pentru mine, ma adun putin cate putin de pe randurile examenelor de pian, armonie and co, iar inceputul verii nu face decat sa incetineasca procesul. Totusi, speranta e, in general, cum spun si americanii in nuvelele lor... pe drum! Asadar, de maine incerc sa imi redescopar intelectul, "ce si cum-ul" si cat de mult se face cu masina pana in Ungaria.

Si asa am devenit iarasi stapana pe deciziile mele :)

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai revenit !:)
    Blogul tau imi arata ca ai postat la 11:58 (?:P)... trebuie sa fie setarile.
    Cum merge cu examenele? hugs:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Danke ;) 11:58? Da, stiu, nu e setat pe ora Romaniei... Si examenele? Gata si cu armonia, deci e done deal, si maine pleeeeeec :>
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ca nu ai pus the carpenter! :)) Updateaza-ne cu informatii. Stiu ca nu ai timp ca deh "astia de la C.....N" Asta e ca sa nu fac reclama. So astept! Mi-e dor de tine! La Cambridge a fost ok, m-am cam impotmolit da e bine. I am a survivor! So... Posteaza ca doar la C.....N ai net :)) Peace!

    RăspundețiȘtergere