Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

joi, 20 ianuarie 2011

Capricii

Mai mult decat vremea mohorata, ma deranjeaza starea mea de amorteala. Am luat o raceala, vai de capu' ei, fara febra, fara mari dureri de gat, clar nu ar intra nici in top 30 al racelilor, dar suficienta cat sa ma scoata din priza. Ori am varsat cafea pe priza, si mi-am ars usor circuitele...


Am dormit azi noapte, dupa nu stiu cate zile far'de'somn, dar m-am trezit adormita. Am primit o cafea buna, de top, si mi s-a parut ca sunt iar la bufetul ala scarbos de unde-mi cumparam primele cafele, acum ceva ani. In plus, maine am examen, greu, requesting all Beethoven, Bach & Liszt. In vreo 20 de minute ma duc inapoi la domnul Meltzel; el trage de mine sa traiesc intr'un continuu alegretto, iar eu ma plang de cafea, de noapte si de maine.
Dar cu putin noroc, in vreo saptamana voi fi in Berlin...

4 comentarii:

  1. Starea cred ca sa tras de la luna plina ;)
    Insanatosire grabnica :p

    RăspundețiȘtergere
  2. but I like the full moon! -thanks- ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Fa-te bine repede:), si succes la examen!

    RăspundețiȘtergere
  4. danke! nu stiu inca in care ordine, though... ;))

    RăspundețiȘtergere