Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

marți, 21 decembrie 2010

Spirit/NeSpirit

Uite ceva interesant; in momentele de criza, intru intr-o stare de reverie continua, de-a dreptul ma calmez, iar ca bonus, imi mai acord si o supradoza de self-esteem. Cert e ca traim bine, eu si crizele.
Am avut totusi in seara asta, in asta seara de iarna, parte si de multe emotii. Si uite, asa ajung la concluzia ca zha Christmas poate fi trait si altfel decat in obezitate si ironii.

Tot pentru ca in general reactionez mai putin firesc cand ma aflu intr'ale emotiilor, Craciunul nu insist sa il petrec acasa. Asa ca ma trezesc... nu pe drum, dar nici in al meu pat. Anul asta insa, in spiritul proiectului "my ego is visiting the detox", raman acasa. Bun, nu de tot, in 25 seara am uschit'o la Partos, ca ce e Craciunul fara ger si fara prieteni?
Dar pana in 25, acolo-i baiu'...


Gama satirica dintr'ale Craciunului e larga, si putem incepe cu usurinta si de la... (pam-pa-ra-raaa: cliseu!!) colinde. De pilda, un exemplu clar cum ca ce-i colind e de multe ori si kitsch e road tripu' meu cu bunicu', eu inghetata dupa o noapte de despachetat, el fresh la ora 6 dimineata, ca doar ducem nepoata la gara.
Ca sa nu adorm, pe langa cana imensa ce inca era in mana mea si pe masina (copy-paste reclama la Jacobs...), trantesc inocent fraza: "nu ascultam si noi ceva?". Raspunsul il primesc in muzica, in momentul in care mini-mini-minicasetofonul pregateste scena pentru Fuego and co.
Intreb, stiindu'l pe bunicu' o persoana funk, ce e cu muzica... Ca sa aud ca, el s'a dus in centru, si a cerut la o taraba (dada, alea vieneze impopotonate) niste colinde, clasice, de la noi de pe ulita, iar 10 minute mai tarziu s'a trezit cu Fuego, O, ce veste minunata cantata parca de Leona Lewis fara voce prelucrata and co.

Dar asta e. Bem ceaiuri Winterzeit, ne auto-precizam cat de mult mai buni vom fi in 2011, si lasam batjocura (inteligenta, speram noi), pentru ... urmatorul sezon de "dansez pentru tine" !?

5 comentarii:

  1. :))))))))))))))))
    foarte tare :))))
    hugs din Galati :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D thanks!
    greetings from Timi as well >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. best wishes for some good Chrismas times from somewhere far away;)

    RăspundețiȘtergere
  4. well... far away sounds so good right now ... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. it's always far away actually...

    RăspundețiȘtergere