Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

marți, 28 decembrie 2010

2010 muzikie

Nu imi place sa devin melancolica si trista la sfarsit de an; lucru care se intampla sau se va intampla probabil oricum, dar il evit. Si ca de obicei, il evit cu muzikie. Uite, in loc de chitanta anului 2010, cu ce am facut, ce am muncit, ce am gresit, ce am iubit si cat mai am de platit, fac declaratie fiecarei din cele 12 luni traite o melodie.

Iar voi, have a nice new year!
PS: ma intorc de la capatul lumii in pustietate duminica, la anu' ^^

Ianuarie

Billy Joel - Vienna
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse


Februarie
Anna Nalick - Breathe (2 AM)  
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse



Martie

The Cranberries - Dreams
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse



Aprilie
muse - resistance
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse



Mai
Claude Debussy - Arabesque #1
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse


Iunie
Simon and Garfunkel - Mrs. Robinson
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse


Iulie
Lenka - Trouble Is a Friend
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse


August
grieg - PIANO CONCERTO IN A MINOR, OP.16 - I - ALLEGRO MOLTO MODERATO
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse


Septembrie
Mika - We Are Golden
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse


Octombrie
Led Zeppelin - Heartbreaker
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse


Noiembrie
Rachel Portman - Ashes to the wind
   
  Asculta  mai multe  audio   instrumentala


Decembrie
The Doors- Wintertime Love
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

10 comentarii:

  1. Si tie iti place Led Zeppelin, ce tare...
    Frumos oricum postu, jos palaria.
    Have a nice ear, pardon, Year also!

    p.s:Ultimele 2 luni m-au facut sa-mi fie pofta de ciocolata si de un pulover calduros ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina ideea ta :)
    ... eu m-am trezit de dimineata cu chef de ascultat zbierete si urlete :P...

    RăspundețiȘtergere
  3. @alex: acum abia afli, este ;))?

    RăspundețiȘtergere
  4. @S: mhm, clar! ca multe alte dimineti ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ada uite o piesa pentru trecerea dintre ani...
    http://www.youtube.com/watch?v=mWeXPCi2Mwk

    RăspundețiȘtergere
  6. tare ideea cu melodiile!
    asta te indeamna sa crezi si ca melodia lunii in care te-ai nascut te caracterizeaza one way...or another... cel putin eu la asta m-am gandit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevărat, Anul Nou este mai mult decît deprimant....ESTE. Nici măcar melncolic nu pot fi, cel mult anost:)
    Ce este extraordinar... faptul că eviţi "chestiunea" cu musikie. Cu musikie mi-ar lipsi doar un pod sau un etaj. Eu apelez la mult, mult zgomot şi la frate-miu. Şi merge:)
    Nice post!

    RăspundețiȘtergere
  8. @doctorox: thanks ;)
    inca o solutie buna e plecatul, sa sti. dar nu in locuri hiperpopulate si comerciale; plecat asa, de dragul plecatului si al oamenilor :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pana ascult toate piesele trece si 2011 :)) misto blogu!

    RăspundețiȘtergere
  10. ee, pai oricum reprezentau 2010'le!
    merci de vizita ;)

    RăspundețiȘtergere