Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

duminică, 7 noiembrie 2010

Weekend de noiembrie (I)

Ne intorceam in acel loc, de fiecare data mai arzatori, cu si mai mult dor si cu o si mai mare dorinta de a invata sa iubim. Ne intorceam, lasandu'l la o parte pe batranul timp ce zboara. 

Am fost la Partios in weekend; de la festival nu am mai fost toti, de cand nucul era verde si ne picau musculite'n cafea; totusi, nu putea trece toamna fara.
Totul era normal, vreme de toamna, pana de tigari (cotidianul dat fiind criza!), iar drumul putea la fel de bine sa faca santuri la cat l'am batut. Asta pana la Jebel... unde, gratie CFR'ului (sau regiotransului??) ne'am petrecut doua ore... pe peron! "Dragilor, nu e tren spre Banloc decat de la 5!" -ne spuse nu tocmai bland casiera din gara, in mijlocul gustarii de la ora 3...
Ne'am pozat in fata pancardei ruginite si albastrite cu Jebel, ne'am urnit si re-urnit de'a lungul a cativa metri de cale ferata, pana ce previzibilul muzical din nou ne'a indemnat sa punem de'o cantare. Ca spectatori la tamburina si chitara? Un caine (eu zic urat, dar a nu se intelege lipsa totala de empatie!) si vreo doi indivizi absenti.
Pana la urma, trenul (conserva), ajunge in gara, iar scartaind ajungem si noi in Partos aproape pe intuneric...
-to be continued-







PS: va las si acest link, poate aterizati cu un vot!
PS2: eu acum citesc Viata pe un peron, de Paler (ironie, nu?)

3 comentarii: