Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

miercuri, 10 noiembrie 2010

Preludiu

--postare (a) scrisa (da, cu gingasa'mi manuta) intr'o duminica, acum aprox doua-trei saptamani--

"Cred ca toamna e unul dintre cele mai frumoase lucruri posibile; nu atat romantice, cat boeme. Dintre toate cele patru, toamna iti solicita cel mai tare intelectul. Paradoxal, mie octombrie'ul imi mareste dinamica.
Nu mi'a permis atmosfera de acasa sa lucrez (doar vorbeam de dinamism, iar la mine acasa in weekend atinge apogeul), asa ca am ajuns iarasi in cladirea rece.
Iar acum, in pauza dintre Bach si Beethoven, ma trezesc singura in parcul de obicei hiperpopulat cu (almost)muzicieni si tigari, (almost)actori si tigari.


Totusi, azi nu ma mai sperie ideea de solitudine, iar cladirea rece, acum cand e goala, pare mult mai... calda!"


 --postare (b) scrisa in prezentul trecator, cu o bomboana verde calorizata ce'mi coloreaza limba'n verde--

Problema ar fi ca de obicei, standardele; ca ii judecam pe altii dupa ale noastre; asa si cu saracu' Octombrie. In viziunea mea, prin mijlocul lui Octombrie ar trebui sa explodeze luna de pe cer si sa sara frunze peste tot, sa aiba vinul fiert musai scortisoara si sa nu'mi fie nici cald nici frig.
Probabil nici nu l-am iertat pentru fularele alea purtate prematur...
Noiembrie, in schimb, are drepturi depline. Ne intelegem si ne permitem sa zacem linistiti vazandu'ne de pseudodramele (lui), si capriciile (mele).
Iar acum, la modul cel mai serios, mi-ar place sa plec undeva departe cateva zile...


Erik Satie - Gnossienne No. 1
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. daa, te'as lua!
    ne'am duce la mare, asa, cat o bere si o pauza dintre ploi!
    iar eu sunt oricum mult mai cu umor departe de 'zha work' ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. As pleca si eu undeva unde soarele e bun de colorat pielea in nuante de scortisoara sau cafea cu lapte.
    Don't get me wrong, I love autumn, simt si eu dinamismul pe care il mentionezi tu.
    Dar vara, soarele...I get another kind of energy from it - it overloads and makes me feel more than alive :)

    RăspundețiȘtergere
  4. tot respectul pentru oamenii care pot fi productivi vara... mie prin iulie incepe sa mi se dizolve intelectul; dar mai poate fi salvat cu marea si Austria ^^

    RăspundețiȘtergere