Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

marți, 9 noiembrie 2010

Leapsa.

Adevarul e ca daca as sta sa scriu despre cum Timisoara e plouata, cum nu imi place cafeaua pe care o am in casa, sau despre cum nu am bani de vopsea, as fi penibila, iar nu intr'un '"Don Quijote way"; asa ca, thanks S, and here I go...

1. Esti intr-o situatie in care drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
Uh... peace?

2. 3+4=5 este posibil?
Okey, poate fac eu muzica si habar nu am dar... seriously?! -nu-

3. Daca cineva iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Nu. Dar e valabil la oricine, nu doar la cel mai buna prieten/a...

4. Spui intotdeauna adevarul?
No. Everybody's a liar. Dar incerc sa ma tin departe de a minti in legatura cu lucruri importante (numarul de cafele baute nu se puneeee!!!)

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca daca nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru totdeauna.
Pai toata treaba cu 'compromisul' e foarte vaga. Depinde de compromis.

6. Ai inselat, furat vreodata?
No comment.

7. Ce parere ai despre zicala: Creeaza-i unui om DORINTA si se va "..." pe ele principii, vise, etc?
Well, been there done that, dar eu mi'am mai revenit; la modul general nu ma pronunt, ca sunt oricum prea negativista. :">

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.
Hehe, kind of, "why don't you wear a uniform?" :))?  

9. Esti in situatia de a decide o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion vor muri toti. Care e decizia ta?
Well, no offence, but that's just stupid ;))

10. Ce aplicatie/ formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?
Ceva ce inainte de capacitate as fi stiut probabil!

11. Pentru ce suma ti'ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
???

12. Daca nu ai avea ce manca, ai da in cap cuiva?
Noup. eventual pentru cafea...

13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
Mda, my poor 'just my imagination' definetly can't handle this :))

14.  Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana, in timp ce fac sex. Cum ai reactiona? 
Nu ar mai fi 'partenerul' meu :))


 15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le'ai face?Bring peace to the world.
Bring peace to the world.
Bring peace to the world.
Bring peace to the world.
Bring peace to the world.
Bring peace to the world.
Bring peace to the world.
 ^_^   ... pam pam!

16. Dai bani la cersetori?
Poate?! Uneori...

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dispozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
Uh, as incerca sa aflu adresa lui Morrison, de pe unde o fi? :D

18. Esti intr- celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa ii oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa il chinui tu pe colegul de celula?
Well, lucky me, dar inchizitia a trecut demult ;)

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
Nu am secrete ATAT de groaznice si de importante ;))




20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 caractere.
Nu cred ca pot sa ma pronunt asa de bine, si obiectiv in mod sigur nu; dar stiu ca imi place cum scrie, ca are simtul umorului (sau asa cred eu!), ca are 'a thing' pentru brunete (da, parul meu e inca roscat :">); gusturile muzicale, simtul estetic si ca stie sa gateasca (sau asa pretinde!)

Okey, back to reality; dar chiar m'ar interesa ce ar spune Gio si Zeenat!

4 comentarii:

  1. :P
    Ma bucur ca te-ai lasat provocata :)
    "why don't you wear a uniform?" :))))...kinkyyyy
    Unele lepse sunt chiar fun.

    RăspundețiȘtergere
  2. vag!
    ... ce mai face cartea mea, apropo? o hranesti, bea cafea? ochii tot de caine albastru?

    RăspundețiȘtergere