Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

miercuri, 24 noiembrie 2010

Frunzofulgi

Timisoara a fost luata prin surprindere cand meteorologii au anuntat ca va incepe sa ninga... si va incepe in Banat. Cum s'ar spune, la noi incepe iarna; asta e, poate nu mai sunt atatia boemi ca pe vremuri, colindand Timisorile cautand sa isi mai acopere inima cu ceva. Asa ca ne'am pricopsit cu iarna, poate prea punctuala anul asta.

Uite, poate cum exista cele trei simfonii de legatura la Mozart, asa au fost ultimele trei zile la mine. Am alergat intai intr'o geaca prea subtire, apoi intr'un pulover prea gros, varsand cafea pe "itarziata tinuta adecvata". Am schimbat vreo doua umbrele, uitandu'le ba in autobuz, ba la scoala, ba la prieteni, osciland intre alura de Marry Poppins prin mediul urban hiperpopulat (pe asa o vreme!?!) cu oameni si umbrele sau umbrele si oameni, si patul de acasa.
Ma gandeam acum la primavara trecuta, cand ploile erau calde, si eram desculta pe strada. Acum e doar frig si graba. Si pentru ca alunecam, oricum intarziem.
Ei, asta e, o fi ea legatura d'aia, mai grea de bagat la tartacuta, mai subtila, care bantuie pana ma face sa constientizez ca e gata vremea de toamna, gata cu nostalgia, si ca e momentul ca intelectul sa'mi revina la locul de bastina, iar ca iarna sa topeasca si acel 'pseudo' al dramelor mele, doar'doar ma mai trezesc din visare...


Acum as mai trage putin toata postarea intr'o taraganre melancolishe, cum ca nu mi'am trait toata toamna cum trebuia, ca nu am baut atatea ceaiuri precum vroiam, ca nu am citit suficient Stanescu... sau? Sau pot sa ma gandesc ca in loc de 'miroase a melancolie' putem preciza ca 'miroase a zapada'! Si am asa un feeling cum ca maine dimineata ninge, asa, subtil ca legatura mea, dar suficient cat sa beau ultimul ceai din NOIembrie, afara; asa, cat sa constat ce noi a mai ramas in toamna asta.

Totusi, daca inca nu sunt pregatita sa imi dau pseudo'ul pentru realism intens?
Si what in the world can make a brown-eyed girl turn blue?
Gata, hai ca ma duc sa'mi savurez frunzofulgii ^^

5 comentarii:

  1. I'm with you :)
    Nu vreau iarnă.
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. Meteorologii is niste mincinosi lamentabili!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super concurs. Esti invitat si tu sa participi. Te asteptam cu un email de confirmare.

    RăspundețiȘtergere
  4. the day before her great show will make her allways turn blue.

    http://www.youtube.com/watch?v=OqQ9FCVmPaI

    RăspundețiȘtergere