Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

duminică, 17 octombrie 2010

Nu pun titlu, pentru ca nu imi vin in cap decat cuvinte mari gen 'viitor', 'idealism', 'credinta', 'libertate', 'iubire', iar starea mea actuala de petrecut weekend la Sasca- vorbit- simtit- cantat- iubit + gulas si vin... pur si simplu nu face fata.
Ating iarasi punctul in care iau decizii, dezvolt idei ce bantuie linistea de zi cu zi (???) si ma 'revelez' alaturi de oamenii mei preferati (plus cei multi noi!), pianul ce era sa fie uitat in creier de munte si cafeaua la ibric.
Deci propun sa incep saptamana in lucru acasa, sortand filmari si poze (pe care le postez si aici cand binevoiesc sa le clarific!).
Iar cu viitorul, idealismul, credinta, libertatea, iubirea, le lasam sa se interpuna si maine in linistea cotidiana si asa supraevaluata :) -cu alte cuvinte am sa si (de)scriu- !!

PS: mor de somn acum, dar abia astept sa (va) navighez pe bloage maine la cafeaua clasica de oras, la aparat ^^

5 comentarii:

  1. :D... gulaș și vin? Vreau și eeeuu! :P
    Tocmai am gătit ceva bun în seara asta, dar un gulaș... uhhh...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. la ceaun, autentic ^_^
    ce'ai gatit?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahaaaa , deci de asta a ramas laptopul meu la tine: "Deci propun sa incep saptamana in lucru acasa, sortand filmari si poze (pe care le postez si aici cand binevoiesc sa le clarific!)."

    RăspundețiȘtergere
  4. mari cuvinte... viitor, idealism, credinta, libertate si iubire!

    RăspundețiȘtergere