Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

luni, 11 octombrie 2010

Moonshadow

5-day forecast'ul de pe desktop anunta noapte cu luna de cateva ore... I'm bein' followed by a moonshadow!
Imi vine sa ma lovesc de oamenii de pe strada cand simt ca nu mai am un loc in lume. Pe de alta parte, cand nici nu vreau sa am loc, ma gandesc cum as fi in rolul unui personaj dintr-un serial american, care se afla in between; stiti voi, sunt morti, dar inca isi duc veacul si pauza de cafea printre cei vi.

Toamna asta e indecenta, si imi rade ultimele cioturi de ratiune. Asa ca plutesc, in pauzele de la studiu, in maldarul de frunze batute de vant, intr'o continua confuzie ce penetreaza logica.
Si stiti de ce imi e cel mai dor? De un umor de calitate. Si de cineva care sa stie cat de dulce imi place sa imi beau cafeaua si care sa spuna ca 'If you jump off a bridge I'll be there saving your retarded ass!'
I'm bein' followed by a moonshadow, si imi e dor sa rad!
Voua va place toamna innorata sau cu soare...?

 
Cat Stevens - ''Moonshadow''
  Asculta  mai multe  audio   diverse

8 comentarii:

  1. a treia varianta: the soulstorm ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm, pai aia merge si pe vant si pe ploaie si pe soare ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ce frumos îmi sună... "toamna indecentă"
    ... cum îmi place? În toate aspectele ei, mai puțin zilele cu ceață, de care avem din belșug în unii ani, pe aici. Iubesc cerul acoperit de nori, chiar și ploaia, picul de răcoare, și un vânt care să-mi răvășească părul; o zi cu soare și ceva nori albi, risipiți fără formă pe un cer albastru...
    Găsesc frumusețe și în una, și în cealaltă.
    :)
    Să ai un somn liniștit, oriunde ai fi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) e indecenta, din cauza imprevizibilitatii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. If you jump off a bridge I'll be there saving your retarded ass!!! cat despre umor, nu te teme draga mea, vei sta un weekend intreg cu mine, you'll have a lot of it. Pe cuvant de cercetas! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. de cercetas??
    =)) si a trecut o seara, o dimineata, inca o seara, inca o dimineata, si a fost 'the weekend'
    :D

    RăspundețiȘtergere