Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

marți, 24 august 2010

Those lazy hazy crazy days of summer

Vara e supraevaluata, nu?
Personal, imi stoarce intelectul, nu mai fac fata la nimic ce depaseste tangibilul, cotidianul. De cand m-am intors ma topesc incet incet, si simt cum... defapt, sincera sa fiu, nici nu stiu ce mai simt si daca mai simt.
Totusi, in starea asta generala de incoerenta atroce, imi permit sa fiu putin 'rea?' si sa spun ca, eu cred ca la americani vara e mai placuta ca aici. Cum spune si melodia. Totusi, voi cum rezistati ???

 
Asculta mai multe audio Muzica

8 comentarii:

  1. Vara nu sunt nici eu prea funcțional... a fost greu, mai ales pentru unul ca mine, care nu suportă căldura excesivă. Din fericire, vine încet-încet toamna, și deja e mai răcoare pe aici, în est :D

    RăspundețiȘtergere
  2. well, si vestul isi revine, problema e la mine; eu sunt in reluare ... ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. bai mie imi place vara mult(caldura) dar acum dupa ce mi-ai prezentat-o si pe cealalta parte(una dintre celelalte parti) ..:)) sa sti ca ai dreptate. Vara parca intru intru-un fel de somnoleanta, nu mai fac nimic care sa ma motivez si parca si pierd din ce capat de-a lungul celorlante luni(nu bunuri fizice).
    Stai sa cresc eu mare, America here I come! :)) (pe bune ;d)

    RăspundețiȘtergere
  4. deci, in mare, vara cu totii hibernam?!

    RăspundețiȘtergere
  5. sau ne dam pe role :D bineinteles dupa ce hibernam! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. sti cum se spune; de'as aveaaaa!!! (timp sa hibernez...) dar le dormi tu pentru amandoua :)

    RăspundețiȘtergere
  7. vara , cel puțin pt mine, înseamnă imposibilitate de a sti cât e ceasul, ce zi e, unde îți sunt cerceii. hibernare 2 luni și ultima lună, văzut și citit ce ți-ai promis că vei vedea/citi și te vei cultiva. asta, din rușine. dar da, vara este involuție intelectuală și evoluție sentimentală.

    RăspundețiȘtergere
  8. de acord cu involutia intelectuala, Arkadia! problema e ca astfel ramanem cu evolutia sentimentala, care cauzeaza prea multe probleme pentru un intelect aflat in stare de hibernare... ;))

    RăspundețiȘtergere