Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

duminică, 29 august 2010

On that first day of autumn

Cum am mai spus si inainte, de toamna sunt fascinata de mult; de asemenea, am mai spus si ca toamna (mi) se intampla lucruri frumoase. Fara vreo dorinta ascunsa de a plagia, ma gandesc ca asa cum Lorelai Gilmore avea o 'premonitie a primei zapezi', eu imi declar o a mea prima zi de toamna. Care, anul asta, a fost ieri. (28 August!)

Anotimpurile le deslusesc datorita pomului imens din fata ferestrei mele; datorita lui, in general nici nu vad altceva decat frunze; si iarna crengi. Vara asta m'a innebunit, s-au intamplat poate pentru prima data prea multe, nu mai am nici inspiratie si nici nu m-am bronzat. De asta e nevoie acum de toamna; prea eram siguri de tot, e momentul sa ne mai bata vantul putin ideile preconcepute!

                                                          Prin plan: melancolie

Cat despre prima zi de toamna... am iesit din casa inca in tinuta de vara, sceptica cum sunt, si m-am trezit pe strada, 'vanata de vant' din toate partile. Fara sa stiu, am facut ultima plimbare prin Timisoara, intr-o seara de vara; plimbare placuta, pana a lovit melancolia. Toate se terminau, sau incepeau, lumea din jur se misca intr-un ritm alert si progresiv, pe cand eu, paradoxal, vroiam doar sa stau pe loc. Sa ma mai uit putin la timisoreni, unii nervosi, unii prea calmi, altii bronzati. Si la mine, inainte sa intru iarasi ritm'ul general; sa vad ce s'a mai schimbat si cate au mai trecut pe langa mine fara sa imi dau seama.
Ei, si cu asta inchei. Dau in coma nostalgica prematura, si nu vrem asta. Cum a ramas cu vara? Unele veri iti fura mai mult decat inspiratie, si iti iau din identitate; asta e planul pe toamna, sa ma regasesc. Totusi, daca toamna se intampla lucruri frumoase, vara se intampla tot felul de lucruri si atat. Chiar daca unele cu o intarziere de patru ani.

'Toamna este un andante melancolic si gratios care pregateste admirabilul adagio al iernii' (George Sand)

Si ca 'intretinatoare' de melancolie, recomand cele Doua beri goale:

Asculta mai multe audio Muzica
si pe d'soara Krystle Warren, pe care o gasiti aici

Cu alte cuvinte, sa aveti toti un inceput de toamna perfect! 

2 comentarii:

  1. ... deja îmi intru în stare :) ... și revin la viață, cu toamna
    uite ceva pentru tine :)
    http://www.youtube.com/watch?v=5eFYGIxR8jU

    RăspundețiȘtergere
  2. ...thanks! oficial e stare de toamna, cu linkuri cu 'rain' :)

    RăspundețiȘtergere