Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

duminică, 18 iulie 2010

Windy

Ma topesc odata cu intelectul in camera ba tapetata, ba vopsita, ba ciobita. De mult nu am mai avut camera doar pentru mine, sau de mult nu am mai ajuns pe acasa.


Afara a inceput sa bata vantul; turbat, confuz; nici el nu stie ce vrea, sau incotro. Asa e vantul de vara. Nu se poate abtine, cu toate ca stie ca nu ii e locul. Vara nu ne dorim vant, absurditate; ne dorim zile toride, campari si bronz. Sau asa se spune...

Ce vreau eu de la vara? Sa nu mai fie vara! Mie imi place vantul nebun, chiar daca nu ma lasa nici sa imi aprind o tigara cum trebuie. Vantul iti aminteste ca pierdutul vremii pe acasa e supraevaluat; sau era valabil pe la 12 ani... Iti aminteste ca e vremea sa pleci, sa vezi altceva si sa cauti sa traiesti altceva.
Pe de alta parte, zilele toride ma resemneaza, si ma obliga sa ma conformez cu ideea ca nu mai am ce sa schimb.

Dar in noaptea asta, ma duc pana afara. Vantul e aici, si pe mine ma asteapta si ger si zile toride la Garana. Asa ca ma duc la o cafea cu el, sa imi explice ce si cum, doar'doar intelectul imi devine iarasi solid iar nu solubil... Pentru ca imaginea generala mi'o imaginez ca fiind color-ul nesigur de mai sus.

2 comentarii: