Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

sâmbătă, 3 iulie 2010

The real fest!

Vreau sa scriu despre festival de cateva zile. Numai ca, din cauza unor "probleme administrative" nu am reusit. Administrative, ca o abtinere de la un adevar nefondat, pe care refuz sa il mai discut in vreun fel. Deci, detalii obiective despre fest gasiti la adresa: http://stiride10.ro/a-avut-loc-prima-editie-a-partos-art-festival/29821; iar pentru cele subiective, ma gasiti pe mine.

De la revolutie incoace, romanul practica lamentarea in masa. "Trebuie facut ceva", "vrem o schimbare", pana se ajunge la "nu se mai poate" sau "suntem o cauza pierduta". Asta am vrut noi. Sa facem ceva. Sa valorificam de la ce au mai bun oamenii la mo(nu)mente istorice si locuri unice in tara. Noi? Noi credem ca am reusit. Restul? Ieri inca a contat, dar azi trecem peste.
Asa ca la festival, am adus muzica si teatrul intr-un spatiu sacru. Nu in manastire, dar in Partos. Si timp de doua zile, am simtit tot ce s-a intamplat, de pe/la scena pana la "sfanta cafea". Si ce urmeaza, le relatez cu dedicatie pentru echipa.

La inceput, cand am avut ideea cu festivalul, nu am crezut ca se va atinge un asa nivel de spiritualitate, si de angajament. De asemenea, sceptica cum sunt, nu ma gandeam ca voi ajunge sa lucrez cu niste oameni atat de deosebiti, de talentati si de dedicati. Zilele cu voi, si cu toti cei care ne-au ajutat raman istorie in memoriile mele. De ce atat de special? Pentru ca am fost impreuna de la inceput pana la sfarsit, de la Partos la Timisoara, mai in gluma, mai in serios, si pana la urma am reusit. Am reusit pentru ca, nu stiu daca din cauza locului sau a omului atat de special, dar cert e ca toti am scos si am dat ce am avut mai bun in noi. Si desigur ca noi ramanem impreuna, incepand de acum si pana la urmatoarele editii.







 



Mai sus a fost pentru ei. Si pentru noi toti, inainte sa ma intorc la articolele clasice, plasez poze. ^_^

4 comentarii:

  1. Partos Art Festival a insemnat, beyond magia resimtita si lucrurile ce le-am transmis, o noua legatura puternica formata in Ceata asta voioasa ce intr-o zi, mai in gluma mai in serios, mai impreuna mai separat va schimba cu adevarat o parte din lume. Si chiar CRED asta!
    Multumesc si eu Ada!

    RăspundețiȘtergere
  2. we will; change the world. someday... pana atunci ne rezumam la a pava drumul spre Partos ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. minunate momente.
    Ada tre sa-ti multumim pan la Dumnezeu si inapoi pentru tot. + ca l-ai "descoperit" pe Padre. Sau el pe tine. Eh, v-ati descoperit reciproc.

    RăspundețiȘtergere
  4. dar eu ce ma faceam fara voi? ^_^

    RăspundețiȘtergere