Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

sâmbătă, 10 iulie 2010

Pe alte zeci de drumuri

Am de cateva zile o stare inexplicabila. In apartamentul din Petrosani nu am internet; in mare parte, de asta nici nu am mai scris. Sau poate nu am ce sa scriu? Probabil ma pierd, ma deteriorez. Cand ajung acasa, am sa ma pun in fata pianului pentru a face din nou cunostinta cu mine.

De cateva luni am senzatia ca sunt pe drum mai mereu. Iar cand eram acasa, ma trezeam ca ma uitam la usa de la intrare ca la un peron. Ca si cand atunci cand plecam la repetitii, ma pregateam sa aterizez in Viena. Poate ca nici pe drum nu e ca-n rai! Poate ca in On the road, momentele de depresie ale lui Jack Kerouac nu erau cauzate doar de fata de noaptea trecuta, nici de perioade fara bani si fara casa, ci doar de nesiguranta ce ti-o creeaza drumul.

Si acum, din Petrosani, tot ce pot sa mai spun e ca vreau acasa! Din cauza drumului mi-am facut din Europa intreaga "acasa", si am uitat cat de fericita eram cand imi beam cafeaua pe terasa, langa bunicu'.
Ca rezultat general, probabil ca am lasat din mine prea mult si in prea multe locuri, iar acum am ramas cu prea putin.

Oricum, imi e dor de Timisoara. Vreau sa ma intorc si sa fiu acasa. Asa ca ne vedem acolo, in timicrossroads indeed; iar pana atunci, the show must go on; eu am cantare diseara, asa ca ma mai deplasez, usor-usor, cat oi mai putea, pana in Petrila.

3 comentarii:

  1. ce comic suna spunand ca ai "cantare" zici ca ai sa canti la vreo nunta or something :))
    Iar cat despre casa, noi te asteptam aici cuminti si dornici sa te vedem :)

    RăspundețiȘtergere
  2. on the road.
    din toate punctele de vedere iti inteleg sentimentul.

    si imi palce foarte mult "am lasat din mine prea mult si in prea multe locuri, iar acum am ramas cu prea putin."

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca toti intelegem sentimentul, ca doar e vara...

    RăspundețiȘtergere