Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

miercuri, 5 mai 2010

everybody's a liar

Definitia data de dragul de Wiki pentru liar e : A person who tells a lie. Well, definitia data de dragul de Wiki, imi permit azi sa o numesc... a lie! 
Azi mi-am dat seama ca un om care minte e pur si simplu un om care crede ca are o varianta mai buna a adevarului. Una dulce, cu gust de mango, de chanel, oricum si orice te-ar face sa te simti mai bine. Doar ca... pe noi insine ne e greu sa ne mintim; sau, in orice caz, e mai greu decat sa mintim pe altii.
Oamenii care ma cunosc, constat eu, si-au dat seama ca mie realitatea trebuie sa imi fie prezentata cu stropi de cafea pe ea. Sau cel putin asta cred ei. Intelegeti voi; varsam putina cafea pe laturile prea reale. Si in viziunea lor, eu voi fi fericita daca am in fata o realitatea pestrita. Putin adevar, putini stropi de cafea, iar in rest lacune. 
Dar sa fim seriosi; adevarul se spune ca iese la iveala. Si cine naiba mai vrea cafeaua veche de 5 zile?
So today, I think everybody's a liar. But, I don't know. Maybe this post is a lie too.

2 comentarii:

  1. am zis ca nu mai scriu nimic si imi vad de ale mele, dar ce ai scris tu acu chiar cere un comment a la youtube. din pacate nu am gasit decat un live filmat de amator in sala (care l`am auzit si eu exact la fel, ha! :) doar ca in alta tara). ...and silence is another way... clicky aici

    RăspundețiȘtergere
  2. And silence is another way
    Of saying what I wanna say
    And lying is another way
    Of hoping it will go away
    And you were always my mistake...

    mi-ai trimis melodia, mi-ai scris si lyricsurile, so deja vu :)
    dar trebe sa mai scriu chestii sarcastice si care includ cafeaua, ca vad ca revenim la "a comunica". sau ceva in genul comunicarii...

    RăspundețiȘtergere