Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

vineri, 30 aprilie 2010

Nicicum.

Haituim acel "happy ending". Serios, e bine folosit acel "a haitui". Nici nu stim exact ce vrem. Stim doar atunci cand pierdem acel ceva, orice ar fi el. Sau cand nu il avem, sau cand vedem in jur ceva mai bun.
Sa detaliez, pentru ca probabil merita un detaliu acest "intro" cu tenta de revolta.
Revoltata, totusi? Da, sunt. M-am saturat sa fiu in contratimp cu lucrurile, sa imi pice fisa, cum s'ar spune, prea tarziu. Lucrurile se intampla pentru ceva, se intampla tot felul de lucruri si intamplarile creeaza povesti. Sublim, e efectiv sublim ca noi toti stim asta. Ca de stiut, o stim, o postam pe facebook, myspace, hi5, twitter, bloguri, tricouri, pereti, mail inclusiv. Dar ne ratam povestile, defapt. Trecem pe langa ele fara sa le observam, sau trec ele pe langa noi. Ca si atunci cand te apropi de statia de fir, ai miopie, si te chiorasti la ce troleu sta in statie. O fi 4, o fi 5, orice, dar tu nu alergi decat atunci cand sti sigur ce e. Oricum, azi m-am benoclat la troleu, de pe trecerea de pietoni pana 10 metri mai tarziu, crezand ca e un 16. Desigur ca pana la urma mi-am ratat 15-le...
Stupid exemplu, dar clar. Pana nu e sigur, nu depunem efort. Pana nu suntem pregatiti, refuzam, si pana nu primim factura, nu recunoastem ca am vorbit la telefon de 20$ cost suplimentar.
Nu pot sa fac acest post artistic. Nici bine scris nu stiu sa il fac. De ce? Pentru ca acest post isi merita titlul de nicicum.
Dar am obosit, sincer, am obosit ca fericirea aia pe care o haituim sa fie doar in vise, de moment, de scurt metraj, din care sa ma trezesc. Acum sunt trezita. Dureros de trezita, deranjant de trezita; ca realitatea, eh, mai doare uneori. That's all. Maybe it is just today. Pentru ca ieri, ieri am avut recital, si a fost ... a dream? Dar e ok sa nu ma trezesc. Mai am unul si saptamana viitoare; si ca leac pentru zilele ca ieri... am sa inregistrez ;))

6 comentarii:

  1. Am auzit ca ai fost superba la recital. Eu n-am ajuns, sti tu teatru bla bla :-<
    Las ca te vad sapt viitoare. E stupid bha suntem la 3 clase una de alta si nu ne-am vazut de :-? luni? :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sa sti ca suntem penibile. dar e ok, gasim noi timp. in cel mai rau caz ne vedem la concurs, dar sper sa nu!!
    dar e o vara inainte oricum, numai pentru noi, care se cere deja pierduta... :*

    RăspundețiȘtergere
  3. e prea mult spus "recital". era un festival; am fost, am cantat 2 piese si am primit diploma de promovare a muzicii contemporane:)) end of story!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am observat si eu orecum ca traim "nicicum".-so to speak-
    Asa e viata; ne miscam mereu in relnati. Sau din contra, noi ne miscam bine, timpul trece prea repede. Totul depinde de cum vezi lucrurile.
    Feicitari pt recital! Chiar daca am ajuns cu Q in ultimele 2 minute :) Ai fost mirobolanta!

    RăspundețiȘtergere
  5. poate ideea e sa nu traiesti in functie de timp:-??
    thanks, JJ, anyway :)

    RăspundețiȘtergere