Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

duminică, 11 aprilie 2010

Ne "primaverim" pana la supradoza

Romanu' vine si spune "cu o floare nu se face primavara". In Timisoara am decis... -zic Timisoara ca sa mai intru in ritm cu linku' meu, anume timicrossroads plus ceva http-uri- ... ca daca alaturi de floarea aia, plus Pastele, plus ca incep scolile (iar!) mai adaugam si un festival, restant el, intr-adevar, ca doar ni se promite din octombrie, aducem sigur cel putin o primavara, ne golim buzunarele pentru trei, si scriem pentru 7, pana la supradoza - in sensul bun, de data asta- !!

Ca sa fiu mai concisa, ma intrebam azi pe drumul spre casa de ce anume e primavara considerata un "respiro", ca urmare al iernii. Cred ca e mai degraba un adagio sacadat in weekenduri mai mult sau mai putin irosite. Cert e ca in jurul meu oamenii sunt ba ocupati, ba stresati; nimeni nu mai stie de unde sa inceapa, sa lucreze, sa slabeasca, sa vorbeasca; e un fel de urmare, poate patetica! a febrei cumparaturilor pre-sarbatoresti, acum ca am ramas si cu kilogramele in plus, si cu frigiderele goale, si cu casa parasita.

Dar aici ma aflu. Intr-o Timisoara inflorita, dinamica, cu agende incarcate, unde iubesc sa spun ca ma includ, cu orarul meu turbat, cu concursuri, examene, conferinte, concerte la care trebuie sa ajung (pe scena sau in public), cu prieteni ce s-au intors, de mana cu vedem noi cine, si cu cafeaua ce va fi, saptamana asta mai ales, savurata peste tot in oras.

Sarbatorile m-au terminat, m-au perindat inainte si inapoi, de la Partos la Banloc, iar saptamana asta nu numai ca m-a scos dintr-o stare vegetativa, dar m-a si catapultat brutal intr-un vartej, de voie-de nevoie, plin de iluzii, de vise, unde daca mai adaog trei muze pot sa il compar cu cel pe care in seara asta l-am remarcat in MIRÒ: aceasta este culoarea visurilor mele. Spectaol care tin sa mentionez ca mi-a placut! Totusi, nu incerc acum sa fac o descriere care sa atinga standarde, dat fiind in mare parte faptului ca am, cam la 5 minute distanta revelatia "frate, maine e luni!". Deci nu pot decat sa sper ca revin asupra subiectului intr-un moment de concluzie, probabil la finele festivalului.

Suficient. Ma loveste reality check-ul, si repetitiile de maine. Dar ne vedem, marti la DEPECHE/DANCE, si daca ma mai tine orgoliul sa chiulesc de la ce si cat am de lucru, vineri, la Integrala Simfoniilor de Beethoven, si poate mai tarziu, cand Blazzaj intra in peisaj.

Un comentariu:

  1. folosesti prea des cuvantul 'patetic' ;))
    eh, da, poate ne-om vedea la jazzalb!

    RăspundețiȘtergere