Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

joi, 8 aprilie 2010

Mi-am dat seama ca blogul meu merge dupa ora din,,, departe, oricum; de exemplu acum e ora 1:26 am, si just my imagination e undeva pe la 15; de asemenea, am constatat ca nu am sa schimb nici o ora. Oricum, de ceva vreme nu mai dau doi bani pe ora. De ce? Pentru? Tot acolo ajungem. In plus, ma amuza. Asa, usor, putin patetic, demn de o lamentare pe cinste la cafeaua de la orele 4,5 si 6. Pana cand intr-adevar se face 1:27 am, cand imi e somn. In restul zilelor, mai putin azi. Azi incerc doar sa trec peste noaptea asta, peste maine, poimaine, duminica, pana pe luni, cand poate ma adun.
Ce naiba e cu viitorul asta? Serios, cele mai mai dezbateri, cele mai mari probleme, cele mai mai depresii, chirii, carduri, telefoane, chitari si brodmann-uri au cedat in fata lui; al viitorului, zic. Ne depaseste pe toti, iar noi, in loc sa renuntam sa participam la raszboiul asta ce demult a depasit acei istorici 100 de ani si sa ne concentram asupra prezentului, continuam sa ne zbatem. Neincetat.
Sunt ferm convinsa, de altfel, ca in vreo 5,6 ore, exact acolo voi fi si eu; pe baricade; ca un soldat patriot, iubitor de cauza noastra nobila, aka highway to hell. Dar acum, la 1:33 am, prefer sa fiu in prezent, aici, acum, in fata tastei, si sa savurez ce am; sau cu ce am mai ramas. Si imi place sa mentionez, daca tot sunt pe timp de razboi, asa, ca un soldat ce ajunge acasa pentru 2 zile, victoriile; victorii care acum se reduc la magica: asa zile, si esti inca in viata? Magic. Magica si Scarlett, si al ei "tomorrow is another day!"

Si cam atat. E 1:36. Am fost anuntata ca postarea mea nefinalizata a fost salvata automat la 01:36 am. Si sper sa ma intorc duminica, luni, aflandu-ma de preferabil undeva departe, departe de acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu