Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Haos. dulce, adorabil haos.

Am ajuns acasa azi... acum vreo ora; pe la 3. Am plecat ieri dimineata, si am ajuns acum. Cam atat si cu programul stabil. Cam atat si cu rutina, de altfel. Defapt, nu cred ca am mai dormit singura de vreo 6 zile; si in patul meu... nu am mai dormit de vreo 2.
Initial m-am postat la tastatura cu gandul sa va spun cate am pe cap, cate lucruri se intampla si cum acestea sunt de'a dreptul pervers de frumoase cand fac intoarceri bruste de 180 de grade.
Dar nu. Nu azi. Azi nu e timp de lamentare; pentru asta sunt noptile si barurile. Azi e timp de acum, si eu acum in loc sa ies din taifunul in care am intrat, ma duc sa ma arunc si mai tare, sa traiesc si mai mult, si mai frumos, si mai mult acum-ul.- asta ar fi partea cand umplu 5 randuri cu definitii si sfaturi legate de carpe diem, dar as fi deplasata, probabil, asa ca mai bine promit pe viitor un link catre Dead Poets Society - !!!
Si eu... fagaduiesc sa revin cu picioarele pe pamant curand (si mie si voua); si implicit si cu degetele pe tastatura, dar acum mai am nevoie de putin timp sa ma uit in toate partile, ca sa gasesc locul unde sa ma opresc.
Va las cu Nightwish, ca eu i-am avut vara trecuta, cand m-a avut si pe mine Sibiul, dragul de el.


2 comentarii:

  1. filozofia vietii e sa traiesti :))

    Dead Poets Society, e un film interesant...

    RăspundețiȘtergere
  2. si cartea e faina; e bizar ca e facuta dupa film...

    RăspundețiȘtergere