Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

vineri, 2 aprilie 2010

Febra... Febra si atat

Masini stau la rand in niste cozi interminabile, ne apropiem tot mai mult de stilul bucurestean de a claxona, in timp ce ne grabim hipnotizati spre magazine. Febra cumparaturilor are in mod sigur mari-mari sanse sa duca spre intrarea intr-o pandemie cu abtibilduri sclipicioase, siropoase, toate cu iepuri colorati, cu un Paste Fericit asa, de forma.
Mallu' e plin ochi, pana ce nu mai ramane pic de rezerva de starbucks pentru cumparatorii osteniti, epuizati, pierduti complet in shopping-ul patologic. Chiar si la film se poate spune ca se mai merge, asa, ca un "respiro" plasat intre etajul lui stradivarius si cel al terranovei, ca doar e Parnassus, si ii vezi pe Depp, Heath Ledger si Jude Law in... pot sa fiu foarte subiectiva si sa spun ... cel mai prost film pe care l-am vazut in ultimii ani?
Inainte sa inchei descrierea atmosferei generale, trebuie sa mentionez, asa, cat maxim 3 randuri, ca de la an la an, ma dezgusta tot mai mult mesajele impersonale, ce imi apar in telefon in urma acelui click pe "send message to all of my contacts".

Acum ma opresc. Ori gatim, ori ironizam, si adevarul e ca tot la masa de Pasti ciocnind oua ajungem.
Asa ca prefer sa vorbesc despre ce se intampla cand iesim din bucataria cu miros de cozonaci si dupa ce terminam de sclipicit diverse foste animale. Mai ales pentru ca azi a fost o zi buna, aproape plina, iar eu mi-am baut cafelele de dimineata la ora 2, mai ceva ca'n Paris; nu, azi nu am fost cu Galsworthy, sau cu vreun Forsyte, dar cu cineva langa care nu m-au deranjat (atat de tare!) nici lalelele din geam, nici agitatia de afara si nici cat zahar trebuie pus in cafea. Si a ramas doar ideea ca poti face si o altfel de febra, nu a cumparaturilor, sau a pandemiei, ci una metaforica, una buna, cauzata de el, si uneori de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu