Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

miercuri, 17 martie 2010

title-less

Aproape intotdeauna cand plec, defapt in ziua dinaintea plecarii, am senzatia ca tot ce am aici e mult mai frumos. Ca orasul meu e superb, divin, ca oamenii sunt fericiti + alte chestii bright and shiny.
Oricum, apus ca azi nu am mai vazut de ceva luni, si zi la fel de faina iar de mult nu am mai avut; prieteni care sunt toti intr-o stare de euforie generala, si eu care ma simt amorezata intr-o primavara ce arata si miroase a toamna!

Asadar, mai sunt vreo 5 ore pana plec; si cred ca fara alea 5 ore de somn, nici 5 cafele nu ma urnesc din pat ...

Asa ca vorbim; si aviz amatorilor: pe tot parcursul calatoriei, telefonul meu va ramane in permanenta inchis :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu