Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

marți, 30 martie 2010

Pick a route, not a routine!


Suntem toti programati. Ca niste masinarii; fantastice, poate. Toti programati sa facem greseli, alegeri, stupide, de multe ori. Dar suntem de asemenea programati si condamnati la fericire. Fericirea ca idee de viata, nu ca un ironic "happy happy joy joy", sau ca ceva permanent. Fericirea nu e permanenta; sau viata; poate iubirea. Si dupa ce facem greseli, multe, ramanem cu sechele; pseudo-sechele, ridiculizate, supraevaluate, hiperbolizate, si care duc, inevitabil la... nevroza!

Si atunci am decis sa pun un titlu: pick a route, not a routine. Se spune ca the easy way e cea in care "iti bagi picioarele", iti aprinzi o tigara nervos si declari un "eu plec!", doar-doar atragi atentia. Scenariul continua probabil cu presupusul plecat; pana cand constati ca you really "can't find peace by avoiding life". Atunci te intorci. "Imi pare rau, am fost impulsiv, nu am vrut!" sau "Ok, I'm back, hai sa discutam." sau "This never happened before" sau "I just needed some time". Adevarul e ca sunt toate, toate replicile de mai sus, niste veritabile clisee; si nu semnifica deloc acel "I'm back", ci doar o prezenta fizica; ceva/cineva ce trebuie sa fie acolo, nu conteaza daca vrea sau nu. Pentru ca in the end, nu e asa important cu ce replica te intorci; el o sa fie acolo, sau o sa renunte; o sa te astepte, o sa plece cu tine, sau o sa plece de la tine. Sunt scenarii. Asa suntem programati; inevitabil, sinistru, previzibil, mereu, pentru totdeauna, pana la absolut.

Asa ca poti sa pleci, sau poti sa stai. Poti sa iubesti, sau poti sa fi nevrotic; poti sa fi un cliseu din oceanul de clisee, sau poti sa iti alegi propria declaratie, propria melodie, propriile idei. Is that simple. Noi complicam lucrurile, pentru ca avem nevoie de motive "in caz ca"; de asta motivele sunt, de preferabil, venite din alta parte, nu de la noi; asa ca pana la urma oricum nu conteaza.
But choose life, choose love, choose who and what you love, because yes, is THAT simple!

Un comentariu:

  1. Life should be that simple.
    Dar o sa alegem mereu calea cea mi stramba, mai plina de pietris, mai noroioasa etc. Pt ca asa suntem programati, indeed. Imi place cum toti spunem "life's a bitch" dar sincer, e totul doar in capul nostru. E vorba despre ideea de a nu mai dramatiza pana si situatiile cele mai neinsemnate.Toate shit-urile in care ne bagam sau in care suntem bagati se pot rezolva foarte simplu. E doar o problema de atitudine si de felul de a vedea lucrurile[felul in care ar tbeui]
    Ma rog, cu toata invarteala mea in jurul cozi tot ce vroiam eu de fapt sa spun e doar un simplu:you got that right! Dar again am ales calea cea mai intortocheata ca sa-ti spun asta...;)

    RăspundețiȘtergere