Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

sâmbătă, 27 martie 2010

Old school


Poate se stie, dar oricum, precizez ca laptopul meu e in coma cofeinizata, provocata de mine; trist capitol, incerc inca sa imi revin. Totusi, acum in camera mea e liniste; ajung seara/noaptea, liniste. Liniste de iti vine sa canti non stop. Asa ca, ma intorc cu ceva ani in urma, si gasesc, intr-un morman de praf, ... casetofonul. L-am scos, l-am instalat, ne-am privit reciproc plini de mister; eu, care il ignorasem de vreo 10 ani, el care ma tinea minte doar de cand aveam 3... oricum, mister.
Am constatat in cele din urma ca nu am casete. Am incercat deci sa ascult radio, pana ce am ajuns la concluzia ca NU POT sa ascult radio. Totusi, scormonind printre carti rupte, incarcatoare de primul model de nokia si casete cu Tudor Gheroghe, am gasit un Edith Piaf-Greatest hits si A collection-Zodiac pentru scorpioni. Bun; asta s-a intamplat acum 2 saptamani. Cu o saptamana in urma, totusi, am pus labuta si pe un Abba-Gold, pe un Goran Bregovic si un Jethro Tull-Too old to rock n'roll, to yound to die!
Si ieri, ieri relatiile mele cu casetofonul au devenit ideale, in momentul in care am ascultat Waiting for the sun, The Doors; bineinteles ca ascultand Love Street si Hello I love you, m-a apucat o pofta de filmul lui Oliver Stone, si mi-am amintit de revelion, cand l-am vazut ultima data.
Acum ma duc, I have a date with Dead can dance, noua achizitie!

PS: am zis ca mai pun poze din Olanda, asa ca am gasit-o pe asta, din Hard Rock Cafe, cu bilete de la Woodstock :)

2 comentarii: