Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

sâmbătă, 20 martie 2010

Amsterdam vibe

Ma intreb de ce, dupa ce ma intorc dintr-o tara straina, una din top 5-ul meu, cum e Olanda, ma deprim ca traiesc in Romania. Da, stiu cat de multe sentimente contradictorii declansez aici in voi. Dar, asa simt! De exemplu, m-am dat jos din tren, in Amsterdam Centraal; eventually. Si m-a izbit: toata lumea diferita, un Babilon, un haos adorabil, si pe fundal un trubadur ce explica lumii de minunata Mrs. Robinson a lui Simon and Garfunkel.
Ca sa fim in rand cu lumea, niste turisti veritabili, oricat de calatori ne-ar placea defapt sa ne consideram, prima ora ne-am concentrat asupra departarii de la traseu. Si ca sa experimentam autentica "vreme olandeza", a inceput si ploaia. Ploaia, care, pe mine ma scotea din minti, dar pe ei ii lasa rece, si continuau acel adevarat raliu al bicicletelor.
Intr-un final, fericit, am ajuns si in centru, unde Dark Vader detinea piata, de pe o mica platforma. Deoarece in orar, dupa ce mancam era plasata o vizita la muzeul Van Gogh, am luat-o pe un alt bulevard, tot canalizat,tot plin de biciclete, si noi tot cu o cafea in mana. Si dupa ce ne-am pozat in fata unor 3 posibile muzee Van Gogh, am ajuns, cu picioarele parca straine de corp, sa si vizitam...
Pe drum inapoi, am pus capul afisului la planul de luni: Hard Rock Cafe Amstardam!!

Din ciclul "intamplari cu trenul", pot sa precizez si cum ne-am dat jos undeva prin Leiden, datorita unei ... dereglari?! deci, toti oameni din tren au aterizat in autobuzul 43 si 45, directia Den Haag. Si acolo... toate aerele mele de om care isi reneaga tara, au fost puternic izbite de aglomeratia din autobuz. Oameni ce miroseau a ploaie, adormiti, obositi, soferul care nu mai stia sa calculeze de 3 ori 4 euro, si apoi ne impingea sa "please make room for all this persons!!"... aveam senzatia ca sunt inapoi acasa, pe autobuzul de giroc, unde tanti' tita obisnuia sa manevreze traficul uman in fiecare dimineata, la ora 7:15, cu replica "inaintati domle' pe interval!!".

Asadar, uzi, amsterdamizati si obositi, am aterizat la un vin pe canapea, si imediat dupa in pat... in pat...

2 comentarii:

  1. stire domle de ultima ora: cu totii stim ca olanda=multi biciclisti. Daaar se zice ca acolo toate femeile au orgasm cand merg pe bicicleta, am vazut video pe cancan :))) Eu nu cred da nha dak tot am surse in "interior" va rugam confirmati informatia :))) (special pt xti: sunt la stiri importante pe locu 1 :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Olanda...in top 5-ul meu e a2a dupa Rusia! Mother Russia! You lucky carbunare!
    Pur si simplu ador Olanda! Lalele, biciclete-subliniez BICICLETE-, mori de vant, ploi...da, ultima nu ma incanta nici pe mine. Dar in rest Olanda e dupa mine ca vanillia. galbena, dulceaga si curata!
    Sau poate comentariul meu e cam deplasat, dar prinzi tu ideea, fata mea!

    RăspundețiȘtergere