Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

luni, 8 martie 2010

agressive!!


Scriu fiind inca plasata in "the dark and twisty land", dar cred ca daca e sa scriu ceva despre oscarurile anului 2010 mai bine o fac right now, cu revelatii proaspete si (poate, repet POATE) putin agresive, dar autentice; ah, da, plus ca nu am dormit aproape deloc, pentru ca vezi doamne, daca e sa faci o judecata de judecata te uiti la toata mama ei de ceremonia lu' peste.
Asadar. Cred ca innebunesc daca mai vad un blog, un articol, o stire care imi perturbeaza zenul de la cafeaua de dimineata, despre cum The hurt locker a batut Avatar, despre miss Kathryn Bigeloow... etc.
Parerea mea? Eu inca nu pot sa realizez cum "batalia" s-a dat intre The hurt locker si Avatar, lasandu-l la o parte pe Tarantino. Pentru? Motive? Argumente?
Poate ca situatia a mai fost salvata de premiul lui Christoph Waltz, rol intr-adevar genial; si am ras cand am vazut ca e prezent doar un singur frate Coen:) dar atat. Nici nu a luat Horner premiu pentru muzikie...

Deci, cand imi inaugurez noua camera, am sa fac un movie night a la Tarantino, asa, de nevoie personala.
In rest, "god bless the americans and no one else!" -cheers?!-

2 comentarii:

  1. Am presimtit ca o sa castige Kathryn Bigelow inca de cand am scris articolul ala de ti l-am aratat. Am vazut The Hurt Locker aseara inaintea Oscarurilor si acum voi spune ceva si nu o zic doar fiindca vreau sa te sustin... Mi s-a parut mai bun trailerul de la Inglourious Basterds decat tot filmu lu Bigelow. Avatar l-am vazut impreuna asa ca nu are rost sa mai zic ceva. So... doi soti, doua filme supraevaluate. Si mie mi-e ciuda ca no luat Oscarul Meryl Streep, god dammit!
    P.S VREAU MOVIE NIGHT CU TARANTINO SPECIAL GUEST. TERMINA-TI O DATA CAMERA :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt "Miss-habar-n-am-ce-se-mai-implanta-in-lume". Si inca nu pot sa ma pronunt in legatura cu filmele...deci astept sa le scoata vara'mea de pe net si desigur...inaugurarea :X

    RăspundețiȘtergere