Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

marți, 16 februarie 2010

show time


Va amintiti profesorul din The Wall, ce cu replica "What is this, poetry??? Hahahahahahahaha!!!"

Am avut azi o experienta asemanatoare. In loc de poeziile scrise pe caietul de mate, erau acele mici lucruri, talente in ale muzicii romanesti, care azi, timp de 2 ore, au reusit sa starneasca un veritabil fiasco, ajungand chiar sa primeasca (sau sa primim) un fel de titlu de "miez al unei societati mediocre".

Ce complexe de viata, frate, ce comfortably numb? Nu mai conteaza; conteaza ca La bemol majorul nu era La bemol major, era nu stiu ce modulatia lu' peste, sau cel putin asa suna in urechile celor implicati.


"Ma duc si iti trec 8? Meritai? Lasa ca iti trec, firar! Cine mai vrea 10, 9? Dar asta nu ascunde mediocritatea! Ce valori, domle'? Valorile noastre? Sa fim seriosi..."

-simteam ca mi se clatina intelectul intr'adevar- dar showul continua...


"Nu meritati sa se investeasca in voi, nu meritati profesori buni! Ca sa ce? Ca sa ii innebuniti? MEDIOCRII!!! ASTA SUNTETI!!!"

-deja aveam in minte faza din film, in care toti copiii au fetele mutilate, identice, groaznice. In fine, a continuat, cu privirea infricosatoare, peste pianina veche-


"Crezi ca esti neindreptatit? Pai asta e solfegiu, asta e nivel de profesionalism?? E ordinar! Te revolti pentru nestiinta ta? Eu nu am vrut grupa voastra, mi-ati fost bagati pe gat!


-si a continuat solfegiul in La bemol major, care devenise un fel de mars funebru destinat finalului artei.-


Nu o sa iau parti, sau vreun ton declarativ. Doar ca asa am ajuns; ne innebunim unii pe altii, acum ca altii ne-au innebunit pe noi.

2 comentarii:

  1. Ca m-a distrat ce ai scris tu? Cu siguranta. Ca am regasit-o pe fosta-mi profa de teorie? Indubitabil. Ca am trait si eu asemenea episoade dar nu am scris cv atat de Genial? De remarcat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trully words of wisdom...OMFG....ce feeling, cata pasiune si in acelasi timp cata frustrare; oricum am trecut shi eu prn asta , desigur nu la ora de muzica ci la aia de mate(God damn you profa de mate, i hope you rott in hell)...asa de tare ma bagat in feeling textu dar si muzica care rula concomitent pe pc-u meu incat am inceput sa imi formez o imagine vizuala asupra descrierii tale de mai sus.
    http://www.youtube.com/watch?v=I4_SWBSDyFw
    P.S: toti profii is niste frustrati cu, probail, o umbrela infipta in NUR, doar la urma urmei is si ei oameni!!!!..or not.

    RăspundețiȘtergere