Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

duminică, 14 februarie 2010

not today!


so, anul asta am de gand sa ma abtin. am de gand sa ma abtin sa critic cu o foarte mare doza de sarcasm ziua de 14 februarie; fratilor, daca intr-adevar va iubiti azi mai mult ca ieri, ca maine si poimaine, cumparati ursuleti, inimi rosii si multe calorii cu paiete, si fiti fericiti!


eu azi stau acasa, lucrez la Bach si Debussy, beau ceai de scortisoara si ma uit poate la un episod din dr house; si cam atat, las poza si cateva definitii ale ironiei sa vorbeasca.

Un comentariu:

  1. tu dr house eu monsieur poirot. fiecare cu ce are :)) eu am lucrat la articole, scenariu de teatru, am baut ceai negru si mi-am facut baie. Mirifica zi :))
    Hepi valentines dey :* :))

    RăspundețiȘtergere