Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

vineri, 19 februarie 2010

me vs. my ego. my ego wins!


Vin de pe balcon de la cristina, unde am stat vreo 10 minute si am privit strada Azuga; multe multe masini parcate, doar cateva lumini la doar cateva apartamente, si un copac ce lovea fereastra, aproape ca inceputul lui Wuthering Heights, de aveam senzatia ca urmeaza sa intre direct si rapid prin geam. Cam atat; se schimba vremea. Windy.

Duc o lupta cu my ego zilele astea; am constatat ca progreseaza rapid in procesul de a ma poseda, pe zi ce trece, pana ajunge la un apogeu de'a dreptul deprimant, in care sunt incapabila sa pun in practica aproape tot ce am invatat (sau cu ce mi-a mai fost infectata mintea) din filmele americane cu happy end. Nu ma refer la multa cafea Starbucks pe strazile New York-ului, sau la diferite metode prin a'mi face parul sa arate "beton" la orice ora din zi. Ma refer la momentele alea cand ai o mare revelatie, ca trebuie sa faci ceva, trebuie sa castigi, sau sa recastigi pe cineva sau ceva.
De asemenea, am constatat ca nu imi iese. DELOC.
momentul in care am diferite revelatii, e momentul in care incep sa port conversatii cu ego-ul meu, exact ca si Gollum.
Asadar...

-Cred ca regret ce am facut!
-Oh, come on, nu poti sa suni! nu poti sa mergi nicaieri, ce vrei, sa ajungi sa iti plangi de mila pentru ca nu a mers?? e doar dezamagire... ramai cu mine, e safe aici. Putem sa fumam o tigara impreuna, sa iti vezi de treaba la pian; vedem si un film de Woody Allen, daca vrei. Nu e superb?
-Banuiesc. Deci sa'nteleg ca nu merita.
-Sigur ca nu! e aberant. Hai mai bine sa mergem in pat, maine ai mult de lucru...

Pana la urma m-am dus in pat. Ma astepta.

4 comentarii:

  1. heeei. nice stuff. you like doors too? nice:)


    cine esti tu?;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo. da. read it. e foarte foarte frumoasa. cred ca e cea mai frumos roman pe care l-am citit. e suprarealist asa:)



    daaaaaar nu cred ca o mai gesesti pe undeva. ca nu s-a mai editat.

    de ce incerci sa afli cine esti? intreaba si tu lumea pe strada:) ei stiu mai bine

    RăspundețiȘtergere