Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

joi, 11 februarie 2010

libertate'n tara mea!


Astazi, am iesit in pauza la o cafea; ok, cafea si o tigara. Cafeaua ne-am luat-o de la internet cafe, si ne-am postat in fata unui bloc sa savuram. Ca sa fiu mai in detaliu, se discuta despre Enigma Otiliei, despre un anume profesionalism al profesorilor, si despre cat de materialista (sau nu) era Otilia. Oricum, pentru ca eram destui, parerile erau impartite.

Pana ce, dupa vreo 10 minute, un prieten anunta: "ba, nu va uitati acum, dar de sus ne face cineva poze!". Bineinteles ca, subtilitatea se pierde complet in momentul in care intra in joc curiozitatea.

M-am uitat si eu in sus, si brusc aveam senzatia ca sunt intr-un reportaj Britney Spears, si ca ma ascund de paparazzi care oricum apar de te miri de unde. Si sus, o babuta vopsita, statea aproape ascunsa in spatele pervazului si in mana cu un aparat absolut vechi, de prin vremea celui de-al doilea razboi mondial, fotografia mica noastra reunine, cu cafea si romane balzaciene.

Bineinteles, am plecat, si am inceput sa trecem de la cum structureaza Calinescu personajele, la cum femeia misterioasa va trimite la scoala, la politie, la ambasada rusa fotografiile, ceva in genul lui Burn after reading.

Nu, inca nu mi-am ales ce rol sa joc :D, vroiam doar sa subliniez stupiditatea contagioasa din tara mea, si, fara sa vreau, paranoia din capul meu...

2 comentarii:

  1. Intamplarea o stiam, nu stiam de ambasada rusa dar probabil a inventat-o cineva foarte zgomotos :))
    Progresam progresam cu blogul ada
    Good Work :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eh, ambasada rusa a fost anarhia declansata dupa:))

    RăspundețiȘtergere