Logic will take you from A to Z, but imagination will take you everywhere!

marți, 23 februarie 2010

??


De ceva vreme imi vine sa zbier, sa urlu la lume un "te iubesc", cat Rusia de mare, cat tot ce un om poate simti. Imi vine sa ma arunc de pe un pod, ca si in Kate and Leopold, doar'doar ajung intr-un alt secol, pe o alta ulita, cu alti oameni, si in mod sigur fara nici unul din sentimentele actuale.
Sau altfel spus, vreau sa evadez din propria'mi ecuatie, vreau sa "ies afara", ca in "din oceanul Pacific...".
Ah, da! si mi-ar placea ca pe fundal sa se auda un I want to break free, atat de convingator incat sa sune a promisiune solemna dintr-un discurs politic!

------just kidding-------

Un comentariu:

  1. Imi place ca ai mentionat Rusia:x
    I feel just the same sometimes...
    Si pasarile alea sunt....mirobolante :X

    RăspundețiȘtergere